КОЯ СЪМ АЗ
ЗА МЕН
Име: Зорница Иванова Господинова
Местожителство: гр. Харманли
Месторабота: СУ „Неофит Рилски“, гр. Харманли
E-mail: zornica@sounr-harmanli.com
LinkdIN: Zornitza Gospodinova
ПРОФЕСИОНАЛЕН ОПИТ
Педагогически стаж: 3,5 години
Работодател | Година | Длъжност |
СУ „Неофит Рилски“, гр. Харманли | 2018 – към момента | Учител по ИТ |
ОБРАЗОВАНИЕ И КВАЛИФИКАЦИИ
Педагогическа правоспособност: ДИПКУ, гр. Стара Загора, 2014 г.
Висше образование:
Институция | Година | Степен | Специалност |
УНИБИТ, гр. София | 2012 – 2014 | Магистър | Информационни технологии |
СУ „Св. Климент Охридски“, гр. София | 2007-2012 | Бакалавър | Биотехнологии |
СЕРТИФИКАТИ И УДОСТОВЕРЕНИЯ
Учители на бъдещето – СофтУни
Design Basics – СофтУни
Adobe Illustrator- СофтУни
Adobe Photoshop – СофтУни
Adobe Premier Pro – СофтУни
ОТЛИЧИЯ
УЧИТЕЛ НА ГОДИНАТА за 2020 – 2021 учебна година, СУ „Неофит Рилски“, гр. Харманли
ПЕДАГОГИЧЕСКА ДЕЙНОСТ
МОЯТА ФИЛОСОФИЯ КАТО УЧИТЕЛ
Няма нещо, което да не може да бъде научено, необходимото време и усилие за това е строго индивидуално за всеки.
Образованието на детето започва с раждането.
Образованието е навсякъде, можеш да го видиш стига да си запазил детското любопитството.
Любопитството се подхранва ако ВИНАГИ отговаряш на детския въпрос „ЗАЩО?“.
Първо покажи на детето, че го обичаш, след това то ще е готово да учи от теб.
Не може да запалиш някого, ако ти сам не гориш.
ПЕДАГОГИЧЕСКА ДЕЙНОСТ
Да си учител означава да обичаш човека и да си готов да му помогнеш. Да си учител означава да приемеш детето, да се отвориш за него, да го обичаш и да му бъдеш ментор по пътя на познанието.
Знанието не се налива с фуния, образованието не приключва в класната стая. Вярвам, че с влизането в класната стая първо се определят правилата – кое е допустимо и кое не. Вярвам, че правилата са важни, но свободата също.
Като педагог с кратък опит в тази сфера смятам, че от най-голямо значение в класната стая е възпитателния процес и взаимното уважение. На второ място е обучителния процес.
МЕТОДИЧЕСКА ДЕЙНОСТ
Обучението се случва в практиката, при решаването на проблеми. Като учител по Информационни технологии винаги съм търсила начини да се улесни образователния процес. По тази причина използвам различни дигитални ресурси, самата аз се старая да създавам такива, използвам платформи за споделена работа, виртуална класна стая и електронни учебници.
Методите, които ползвам в клас са:
- беседа
- демонстрация
- игри
- работа в екип
- проекто-базирано обучение
- самостоятелна работа и тестове.
МЕТОДИЧЕСКИ МАТЕРИАЛИ
Някои от платформите, които използвам в обучението са:
- WordPress
- Learningapps
- G suite for education
- Google earth
- Canva
- Wizer.Me
- Quiziz
- Kahoot и др.
ПРИЛОЖЕНИЯ
Работа по проекти
Изграждане на училищна STEM среда
ИЗВЪНКЛАСНИ ДЕЙНОСТИ
Клуб „Дигитални предприемачи“